Odborný pracovník – hodnotitel/ka v Oddělení přípravy komplexních podkladů a analýz

referenční číslo: 688ccefb6ce7bbf52a00f943

Náplň práce:

  • Komplexní zajišťování složitých úkolů a činností spojených s cenovou nebo úhradovou regulací včetně zpracovávání hlášených změn v průběhu řízení a dodaných návrhů a důkazů
  • Samostatné vyhledávání relevantních údajů v rámci databází, v literatuře a jiných dostupných zdrojích
  • Komunikace s žadateli i ostatními účastníky správního řízení, s interními posuzovateli, s ostatními sekcemi v rámci Ústavu
  • Zpracovávání a objektivní vyhodnocování získaných podkladů, podílení se na přípravě hodnotících zpráv a rozhodnutí, podílení se na přípravě stanovisek k odvoláním a žalobám
  • Dodržování včasného zpracovávání, formálních náležitostí vedení správního řízení a termínů v rámci správního řízení
  • Vedení databáze související s agendou cenové regulace
  • Podílení se na přípravě technických pomůcek a nástrojů potřebných pro zajištění agendy odd. KPA
  • Zpracovávání a připomínkování vnitřních dokumentů a pokynů z oblasti cenové a úhradové regulace
  • Účast na jednáních, školeních a dalších akcích v rámci své činnosti
  • Podílení se na školení pro zaměstnance sekce CAU v práci s databázemi a potřebným softwarem
  • Plnění úkolů souvisejících s agendou cenové a úhradové regulace podle pokynů vedoucího odd. KPA

Požadujeme:

  • Vzdělání – min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou (VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY)
  • Znalost AJ – bude ověřena v průběhu pohovoru před bezprostředně nadřízeným představeným
  • Znalost práce s MS Office
  • Pečlivost
  • Spolehlivost
  • Samostatnost
  • Schopnost týmové spolupráce
  • Flexibilita
  • Ochota učit se nové věci
  • Odolnost vůči stresu

Nabízíme:

  • Stabilní zázemí státní instituce
  • Přátelské a vstřícné prostředí
  • Zajímavou odbornou a perspektivní práci v oboru regulace léčiv
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené ročně
  • 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně
  • Příspěvek na stravování
  • Jazykové kurzy
  • Fond kulturních a sociálních potřeb
  • Zaměstnaneckou knihovnu
  • Půjčovnu sportovních potřeb

Další důležité informace:

  • Předpokládaný nástup: 1. 9. 2025 nebo dle dohody
  • Jedná se o zástup za MD/RD
  • Pracovní úvazek: 1,0 (40 hod./týden)
  • Platové podmínky: 12. platová třída
  • Pracoviště: Stará 25, Brno

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Místo pracoviště: Stará 25, Brno, 602 00

Region: Jihomoravský kraj

Obor: Státní, veřejná správa, Zdravotnictví, sociální služby, farmacie

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu určitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday