Asistent/ka administrativy, financí a fakturace
referenční číslo: 663ddb819e8c308fdf022ed2 | aktuálnost: 08.07.2024
Stabilní společnost se sídlem na Praze 5 hledá na nově vytvořené pracovní místo asistentky/a vhodného kandidáta, upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci.
Asistent/ka administrativy, financí a fakturace
Náplň práce:
- zpracování podkladů pro hlavní účetní
- práce s tabulkami, podklady pro report
- evidence smluv
- administrativa služebních cest (objednání hotelů, jízdenek)
- evidence a kontrola pohledávek
- příjem zboží od kurýra
- komunikace s obchodními zástupci a zbytkem pracovního týmu
- správa inventárních karet majetku
Požadujeme:
- pečlivost a důslednost
- flexibilní komunikaci s ostatními zaměstnanci, jedná se o práci v užším přátelském kolektivu, kde je potřeba obsáhnout více drobné práce v různých odvětvích
- SŠ/VŠ vzdělání, výhodou ekonomického, technického nebo zdravotního směru
- praxe min. 3 roky, v obdobné pozici 2 roky výhodou
- uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, přirozený pohyb ve fakturačním programu)
- dobrá znalost anglického jazyka v písemné i ústní formě
- znalost italského jazyka výhodou, ale není podmínkou
- respekt k firemní kultuře
- organizační dovednosti, samostatnost
Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr
- zázemí stabilní společnosti
- služební mobilní telefon
- zajímavé finanční ohodnocení dle vzdělání a praxe
- malý, flexibilní a příjemný kolektiv
- nástup ihned nebo v průběhu června, července
- pracoviště u stanice metra v příjemném prostředí rodinného domu
Místo pracoviště:
Praha 5 – Zličín,
poblíž stanice metra.
Kontakt:
Průvodní dopis s životopisem prosím posílejte na e-mailovou adresu oh@limacz.cz
případné informace Vám rádi sdělíme na telefonním čísle 602 292 171
Požadované jazykové znalosti
Místo pracoviště: Do zahrádek I 157/5, Praha-Zličín, 15521
Region: Praha
Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví, Marketing, reklama, public relations
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Mobilní telefon