Městská část Praha 2 - Úřad městské části Praha 2 vyhlašuje výběrové řízení na volnou pracovní pozici pracovník/pracovnice oddělení investic v odboru majetku a investic ÚMČ Praha 2.
Pracovník/pracovnice oddělení investic v odboru majetku a investic
Sjednaný druh práce:
pracovník/pracovnice oddělení investic v odboru majetku a investic ÚMČ Praha 2.
Místo výkonu práce: Praha.
Platové zařazení v platové třídě 10 (struktura platu: základní plat v 10. platové třídě 33 280 Kč až 35 770 Kč podle započitatelné praxe; osobní příplatek po zkušební době), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků.
Pracovní poměr na dobu neurčitou s 4měsíční zkušební dobou, plný úvazek 40 hod. týdně.
Nástupní plat: 45 000 Kč.
Přihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 26. 9. 2025:
- v obálce poštou nebo osobně do podatelny na adresu: Městská část Praha 2, Úřad městské části Praha 2, personálně právní oddělení, nám. Míru 600/20, Praha 2, 120 39. Obálku označit slovy: „Výběrové řízení - pracovník/ce OMI-OI“ nebo
- do datové schránky Městské části Praha 2: y7yb44i nebo
- emailem na adresu: posta@praha2.cz
Předpokládaný vznik pracovního poměru: dle dohody.
Bližší informace a přihláška k výběrovému řízení ke stažení na www.praha2.cz v rubrice volná místa.
Náplň práce:
- zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace,
- prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace,
- zpracování zápisů a protokolů o předání staveb,
- příprava dodatků ke smlouvám, vznikne-li v průběhu provádění díla jejich potřeba,
- průběžná kontrola čerpání prostředků z rozpočtu včetně návrhu opatření na změny,
- potvrzování věcné správnosti konečných faktur,
- zajišťování předání podkladů odboru majetku k zařazení do majetku u ukončených investic,
- zajišťování archivace a inventarizace všech dokladů k jednotlivým investičním akcím.
Požadované vzdělání:
- minimálně SŠ s maturitou, praxe ve stavebnictví výhodou.
Další dovednosti a schopnosti:
- znalost stavebních předpisů, zejména stavebního zákona a souvisejících vyhlášek,
- znalost problematiky zákona o veřejných zakázkách,
- schopnost samostatného rozhodování i týmové práce,
- vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu,
- výborné komunikační a organizační schopnosti,
- pečlivost a systematičnost,
- flexibilita, spolehlivost,
- znalost práce na PC MS Office.
Místo pracoviště: Nám. Míru 20/600, Praha 2, 12039
Region: Praha
Obor: Státní, veřejná správa
Profese: referent odboru státní správy
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday