Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Pracovník/pracovnice oddělení investic v odboru majetku a investic

referenční číslo: 636dfe5f3ecb9e08e20f3079 | aktuálnost: 11.09.2025 2025-09-11T07:49:07+00:00

MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 2 - Úřad MČ Praha 2

Městská část Praha 2 - Úřad městské části Praha 2 vyhlašuje výběrové řízení na volnou pracovní pozici pracovník/pracovnice oddělení investic v odboru majetku a investic ÚMČ Praha 2.

Pracovník/pracovnice oddělení investic v odboru majetku a investic

Sjednaný druh práce:

pracovník/pracovnice oddělení investic v odboru majetku a investic ÚMČ  Praha 2.

Místo výkonu práce: Praha.

Platové zařazení v platové třídě 10 (struktura platu: základní plat v 10. platové třídě 33 280 Kč až 35 770 Kč podle započitatelné praxe; osobní příplatek po zkušební době), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků.

Pracovní poměr na dobu neurčitou s 4měsíční zkušební dobou, plný úvazek 40 hod. týdně.

Nástupní plat: 45 000 Kč.

Přihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 26. 9. 2025:

  • v obálce poštou nebo osobně do podatelny na adresu: Městská část Praha 2, Úřad městské části Praha 2, personálně právní oddělení, nám. Míru 600/20, Praha 2, 120 39. Obálku označit slovy: „Výběrové řízení - pracovník/ce OMI-OI“ nebo
  • do datové schránky Městské části Praha 2: y7yb44i nebo
  • emailem na adresu: posta@praha2.cz

Předpokládaný vznik pracovního poměru: dle dohody.

Bližší informace a přihláška k výběrovému řízení ke stažení na www.praha2.cz v rubrice volná místa.

Náplň práce:

  • zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace,
  • prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace,
  • zpracování zápisů a protokolů o předání staveb,
  • příprava dodatků ke smlouvám, vznikne-li v průběhu provádění díla jejich potřeba,
  • průběžná kontrola čerpání prostředků z rozpočtu včetně návrhu opatření na změny,
  • potvrzování věcné správnosti konečných faktur,
  • zajišťování předání podkladů odboru majetku k zařazení do majetku u ukončených investic,
  • zajišťování archivace a inventarizace všech dokladů k jednotlivým investičním akcím.

 

Požadované vzdělání:

  • minimálně SŠ s maturitou, praxe ve stavebnictví výhodou.

Další dovednosti a schopnosti:

  • znalost stavebních předpisů, zejména stavebního zákona a souvisejících vyhlášek,
  • znalost problematiky zákona o veřejných zakázkách,
  • schopnost samostatného rozhodování i týmové práce,
  • vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu,
  • výborné komunikační a organizační schopnosti,
  • pečlivost a systematičnost,
  • flexibilita, spolehlivost,
  • znalost práce na PC MS Office.

Místo pracoviště: Nám. Míru 20/600, Praha 2, 12039

Region: Praha

Obor: Státní, veřejná správa

Profese: referent odboru státní správy

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday