Pro našeho klienta, poradenskou skupinu, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Samostatná účetní do účetní a daňové kanceláře.
Náplň práce:
- Zpracování kompletního podvojného účetnictví včetně DPH a měsíčních, kvartálních a ročních účetních závěrek klientů z různých oborů podnikání
- Zpracování mzdové agendy včetně výkazů a hlášení
- Zpracování ad-hoc zpráv pro klienty, aktivní komunikace s klientem
- Přípravné práce na přiznání k daním z příjmu PO a FO
- Komunikace s úřady
- Příprava podkladů pro daňové poradce (rešerše, výstupy z účetnictví pro další zpracování apod.)
- Komunikace s daňovými poradci a dalšími členy poradenské skupiny
Požadujeme:
- SŠ/ VŠ ekonomického směru
- Zkušenosti s kompletním zpracováním účetnictví a mzdové agendy
- Výhodou je znalost účetního software ABRA FLEXI
- Prokazatelná praxe v účetnictví min. 3 roky
- Znalost účetní a daňové legislativy
- Znalost MS Office
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Samostatnost, zodpovědnost a chuť učit se nové věci
- Komunikativnost a proklientský přístup
Nabízíme:
- Práci na HPP (možná spolupráce i na IČO)
- Zázemí stabilní poradenské skupiny
- Přátelské a neformální prostředí
- Flexibilní pracovní dobu
- Firemní benefity (5 týdnů dovolené, teambuildingové aktivity, občerstvení, stravenkový paušál, sdílené parkování, …)
- Nástup ihned nebo dle dohody
- Kancelář v centru Zlína nebo v centru Prahy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.