Nabídka práce (16)
Night auditor
(Lucemburská 46, Praha 10, 10100)
CO BUDE NÁPLNÍ TVÉ PRÁCE? Práce s hosty = proces check-in a check-out hostů. Zajišťování dalších služeb dle přání hosta. Příprava podkladů pro kolegy z denní směny. Noční audit, uzávěrka – kontrola účtů, reporting, fakturace. Aktivní spolupráce s ostatními odděleními hotelu.
Denní recepční
(Belgická 318/12, Praha 2, 120 00)
zajištění chodu hotelové recepce úzký kontakt s hosty, zajištění jejich spokojenosti check-in a check-out hostů
Snídaňový kuchař/ka - Mamaison Hotel Riverside Prague*****
(Janáčkovo nábřeží 1115/15, Praha 5 - Smíchov, 150 00)
- příprava snídaní pro hotelové hosty a la carte i formou bufetu - pomoc při zajištění cateringu na konferenčních akcích - dodržování hygieny na pracovišti
Servírka/číšnice - Mamaison Hotel Riverside Prague*****
(Janáčkovo nábřeží 1115/15, Praha 5 - Smíchov, 150 00)
obsluha hotelových hostů odpovědnost za čistotu v hotelové restauraci, prostírání stolů, debaras inventáře přijímání a zpracování objednávek od hostů spolupráce při přípravě a realizaci eventů
Recepční - denní/noční - Mamaison Hotel Riverside Prague*****
(Janáčkovo nábřeží 1115/15, Praha 5 - Smíchov, 150 00)
- Zajištění správného chodu hotelové recepce a s tím spojená administrativa. - Práce s hosty = proces check-in a check-out hostů. - Zajišťování dalších služeb dle přání hosta. - Prodej na lobby baru spojeným s recepcí - Aktivní spolupráce s ostatními odděleními hotelu. Při nočních směnách: …
Noční recepční - Mamaison Hotel Riverside Prague*****
(Janáčkovo nábřeží 1115/15, Praha 5 - Smíchov, 150 00)
Převážně noční směny – povinnosti: - Noční audit/uzávěrka - reporting, kontrola účtů - Příprava podkladů pro kolegy z denní směny V případě potřeby, vyšší obsazenosti či akcí denní směny: Zajištění správného chodu hotelové recepce a s tím spojená administrativa. - Práce s…
Číšník/servírka - dlouhodobá brigáda
(Zkrácená 2703/84, Ostrava, 700 30)
- obsluha v hotelové restauci a baru Požadujeme: - starší 18 let - slušné vystupování - spolehlivost a dochvilnost - praxe z oboru vítána Nabízíme - práci ve stabilní hotelové společnosti
Údržbář
(Mrkvičkova 2, Praha 6, 16300)
Požadujeme pečlivost, spolehlivost, pracovitost předchozí zkušenosti s podobnou prací výhodou Nabízíme zázemí velké společnosti dynamicky expandující v hotelovém průmyslu systém zaměstnaneckých benefitů (možnost dodatečné dovolené, karta Multisport, vzdělávací a sportovní akce,…
Pracovník/ice venkovního úklidu
(Slévačská 744/1, Praha 9, 198 00)
- pečlivost, spolehlivost, pracovitost - vhodné pro aktivní důchodce
Číšník/servírka
(Jakubská 649/8, Praha 1, 110 00)
- vyučení v oboru nebo alespoň praxi v gastronomii po dobu minimálně 1 roku - znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, další jazyk výhodou - individuální přístup k našim hostům - kolegialitu, loajalitu a zodpovědnost - dobré komunikační schopnosti - proaktivní přístup - chuť učit se…
Denní recepční - poloviční úvazek
(Hradební 768/9, Praha 1, 110 00)
check in a check out hostů zajištění plynulého chodu recepce komunikace s hosty
Kuchař/ka
(Hornopolní 3313/42, Moravská Ostrava a Přívoz, 70200)
- příprava snídaní, obědů, večeří - příprava pokrmů české i zahraniční kuchyně pro nejrůznější akce konané v hotelu i mimo něj
Číšník / Servírka
(Pražská tř. 2306/14, České Budějovice, 370 04)
Praxe v oboru – nejlépe v obdobném 4* hotelu Pro klientský přístup Příjemné vystupování Znalost AJ / NJ Zkušenosti s restauračními pokladními programy výhodou
Recepční
(Křížkovského 20, Brno, 603 00)
Ubytování hostů, běžná agenda na recepci v případě nočních směn - noční audit.
Mzda: 30 550 - 30 550 Kč / měsíc
Vedoucí hotelové recepce
(Pražská tř. 2306/14, České Budějovice, 370 04)
- řešení reklamací a stížností hostů - kontrola správnosti pokladních operací - kontrola vedení evidence ubytovaných hostů a poskytnutých služeb
Recepční - Badenia Hotel Praha
(Ruská 27/12, Františkovy Lázně, 351 01)
- praxe v oboru výhodou - alespoň částečná znalost NJ podmínkou - znalost práce na PC - pečlivost, samostatnost, spolehlivost - dobré komunikační schopnosti - orientace na zákazníka - denní a noční směny